Ubisoft odkrywa przed graczami kolejne szczegóły nadchodzącej odsłony Assassin’s Creed.
Nowa część słynnej serii Ubisoftu to ostatnio główny temat wśród większości branży gamingowej. Drobne detale dotyczące Valhalli napływają z różnych źródeł i zaledwie kilka godzin po tym, kiedy dowiedzieliśmy się o prawdziwym rozmiarze mapy, przyszedł czas na rozmowy dotyczące podstawowych mechanik gry.
Zobacz: Valhalla – świeże informacje o rozwoju postaci, statku i najemnikach w nowym Assassin’s Creed
Najnowsze informacje pochodzą z ostatniego wywiadu Kotaku z Creative Directorem Assassin’s Creed Valhalla, Ashrafem Ismailem. Okazuje się, że zapowiadany już wcześniej system settlementów znacząco zmieni charakter gry. Utrzymywanie pokoju wewnątrz naszej bazy wprowadzi do Assassyna nieco polityki.
W niektórych konfliktach będą liczyć się nasze umiejętności negocjacji, a niekoniecznie operowania mieczem czy toporem. Zaczynamy mieszać się w politykę podczas naszych podróży i gra stawia nas przed różnymi wyborami. Motyw polityczny ma być podobno zgodny z faktyczną historią i opowiadać o losach wikingów oraz ich adaptacji do otoczenia, w jakim się znajdowali.
Dla osób zmartwionych potencjalnym brakiem akcji Ismail dodał: „To jest Assassin’s Creed. Gra zawiera mnóstwo walk, gdzie negocjacja w ogóle nie wchodzi w grę.”