Skyrim na telefony zanotował bardzo dobry start. Gra od miesiąca znajduje się w fazie wczesnego dostępu, a na urządzenia z iOS już zarobiła 1,5 mln zł.
Bethesda bardzo ostrożnie podeszła do tematu Elder Scrolls: Blades i nie udostępniła od razu pełnej wersji tytułu. Nie wiadomo na ile jest to pokłosie Fallouta 76, ale ostrożności nigdy za wiele.
Na początku dostęp do gry był możliwy wyłącznie po wcześniejszym otrzymaniu zaproszenia. Później całość zmieniła się w otartą Betę, a grę mógł pobrać każdy, kto zarejestrował się na specjalnej stronie internetowej.
Zobacz: The Elder Scrolls: Blades pobrane na iOS już ponad milion razy
W sumie grę pobrało 1,3 mln osób, którzy wygenerowali ponad 1,5 mln dolarów przychodu. Co ciekawe, większość graczy pochodziła ze Stanów Zjednoczonych – 1,1 mln. To może być związane głównie z duża popularnością urządzeń Apple’a w USA.
Można powiedzieć, że uzyskane wyniki są słabe na tle mobilnego Fallout Shelter, który w ciągu miesiąca zanotował 4,4 mln graczy i 8,7 mln dolarów przychodu, ale tam gra od razu była dostępna w finalnej wersji, bez ograniczeń w dostępie.
Zobacz: Darmowe Fallout Shelter zarobiło ponad 90 milionów dolarów