Wydajność w grach

Strona głównaRecenzjeHardwareDream Machines RX2060-17PL17 - test laptopa, który zastąpi Ci komputer stacjonarny

Dream Machines RX2060-17PL17 – test laptopa, który zastąpi Ci komputer stacjonarny

Wydajność w grach

Wydajność w grach

Zastosowane podzespoły w grach radzą sobie bez zastrzeżeń. Bez problemu uruchomimy na laptopie praktycznie każdą grę z maksymalnym ustawieniem detali, w rozdzielczości FullHD, przy zachowaniu wysokiej płynności animacji.

Liczba uzyskiwanych klatek na sekundę (średnio i maksymalnie) w popularnych grach, przy ustawieniu detali na maximum (DX11).

Jeśli chodzi o możliwości laptopa w generowaniu oświetlania w czasie rzeczywistym (Ray Tracing) to standardowo przetestowaliśmy je w Battlefieldzie V, na mapie Tyralierzy. Przy efektach Ray Tracingu ustawionych na średnim poziomie, średnia liczba klatek wynosiła ok do ok 53, a przy ustawieniu ich na najwyższy poziom, liczba klatek spadła do 50. Bez efektów śledzenia promienia gra działała w średnio 76 klatkach na sekundę.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

orson_dzi
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię