Poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące nowego lootera, który zadebiutuje razem z nową generacją. Godfall nie będzie najwyraźniej stawiał na klasyczny grind.
Godfall uwagę większości graczy zwrócił przede wszystkim ze względu na swoją dostępność na premierę PlayStation 5. Niedawno wokół gry stworzyła się drobna drama, ale teraz wszystko zaczyna wracać do normy, a twórcy zdradzają dalsze informacje odnośnie swojej produkcji.
Zobacz: Robert Lewandowski dostał już PlayStation 5
Najnowsze szczegóły trafiły do społeczności dzięki wywiadowi Richarda Heyne z Counterplay Games z IGN-em. Producent twierdzi, że celem studia było stworzenie gry przyjemnej gry zarówno dla fanów kampanii, jak i tych nastawiających się na dłuższe poszukiwanie lepszego ekwipunku.
Rozwój postaci nie będzie zmuszał do ciągłego powtarzania tych samych aktywności. Będziemy mogli więc cieszyć się grą, jednocześnie po prostu dobrze się bawiąc. Co więcej, charakterystyczna dla tego typu produkcji opcja respecu, zmiany swojego drzewka umiejętności, będzie dostępna w każdym momencie. Jeżeli planujecie więc kupić Godfall i po prostu cieszyć się fabułą oraz stworzonym światem, nie powinniście trafić na żadne ściany w postaci długiego, nużącego grindu.