Strona główna Wiadomości Half-Life 2 ogramy na silniku Unreal Engine 4?

Half-Life 2 ogramy na silniku Unreal Engine 4?

- Reklama -

Gordon Freeman to postać, która zasłużyła na cyfrowe pomniki. Dlatego wielu modderów wciąż składa hołd odważnemu naukowcowi przenosząc go do podrasowanego graficznie uniwersum HL.

14 lat minęło jak jeden dzień od momentu premiery Half-Life 2. Wierzyliśmy niezłomnie w kontynuację serii, jednak Gabe postanowił pochować uniwersum pozostawiając w próżni losy naszych ulubionych bohaterów. Nie pomogły ani postulaty, ani datki rzucane na kościelne tace… Na szczęście tam, gdzie deweloperzy umywają ręce, w błocie algorytmów i tekstur brodzą najbardziej oddani fani.

Jednym z nich jest Vergil, Youtuber i modder, który zapragnął przenieść okolice City 17 na bardziej zaawansowany silnik graficzny. Nieco zakurzony Source zamienił na najnowszy Unreal Engine 4. Precyzyjnie odtworzył niektóre lokacje z gry, zachowując oryginalny charakter tekstur oraz projekty obiektów.

Jednakże jego praca wymagała znacznie więcej zaangażowania. Aby odświeżyć strukturę graficzną i dopasować modele występujące w grze zmuszony był do modyfikacji oświetlenia, cieniowania i delikatnego przeprojektowania wnętrz. Efekty jego pracy możecie obejrzeć na poniższym materiale.

[you tube=4ClHM4ZAyrA]

Jak sami dobrze zauważyliście, w zaprezentowanym filmie brakuje ludzkiego pierwiastka. Autor dotychczas zajął się tylko odnowieniem mapy gry, ale w kolejnej fazie produkcji weźmie się również za modele postaci i ich animacje. Całkiem możliwe, że będzie chciał przeteleportować całą grę na nowy silnik, więc jest szansa, że doczekamy się kompletnego remastera Half-Life 2.

Zagralibyście jeszcze raz, czy jednak darzycie zbyt dużym sentymentem oryginalną wersję gry?

Źródło: techspot.com

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Grzegorz Rosa
Grzegorz Rosa
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

GORĄCE RECENZJE