Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 dostanie opcjonalny tryb 4K / 60 klatek na sekundę – zdradzili twórcy z Insomniac Games.
Jak zdradziło jakiś czas temu Digital Foundry, większość gier first-party na PS5 będzie celować w 30 fps. Do tego grona zaliczają się Horizon Forbidden West, Ratchet and Clank: Rift Apart oraz Spider-Man: Miles Morales. Napisano wtedy, że teaser gry sugeruje, że twórcy nowego Spider-Mana trzymają się 30 fps, nawet mimo, że moc konsoli spokojnie pozwoli na uruchomienie z dwukrotnie większym frame-rate.
Teraz jednak okazuje się, że Insomniac Games przygotowuje też tryb w pełni korzystający z możliwości konsoli. Nie wiadomo też do końca jak ten tryb będzie się miał do niektórych technologii grafiki, takich jak ray-tracing. Czy twórcy zastosują tutaj jakieś obejścia, czy po prostu całkowicie usuną tego typu efekty? Nie wiadomo też czy specjalny tryb był planowany w grze od początku, czy jest odpowiedzią na głosy graczy. Tak czy siak, dobrze, że będziemy mieli wybór.
Zobacz: Spider-Man 2 na PlayStation 5 na pewno powstanie
Spider-Man: Miles Morales, PlayStation 5, PS5, next-gen, ray-tracing, Insomniac Games