Co jakiś czas twórcy Star Citizena wypuszczają kolejne materiały pod szyldem Inside Star Citizen – takie swego rodzaju dzienniki dewelopera. W najnowszym ujawniono jak firma chce zaimplementować mechaniki rodem z survivali.
Jeden z designerów pracujących nad grą powiedział, że chociaż Star Citizen nie jest grą survivalową w typowym znaczeniu tego słowa to będziemy w nim mieli chociażby “system statusu” naszej postaci. Będzie on pokazywał poziom głodu, pragnienia oraz utrzymywania temperatury naszej postaci.
Eksploracja planet może się skończyć hipotermią lub hipertermią, o ile nie zadbamy o odpowiednie zabezpieczenie w postaci właściwego skafandra. Wszystko to może się dla nas skończyć po prostu śmiercią, jeśli w porę nie zareagujemy. Jedzenie i picie będzie nam dawało premie do określonych statystyk, ale niektóre może zmniejszać. Na przykład czekoladowy batonik przyspieszy regenerację staminy, a leki odbudują nieco poziom zdrowia.
Zobacz: Crytek i twórcy Star Citizen doszli do porozumienia. Obejdzie się bez sądu
Podoba Wam się pomysł takiego systemu w Star Citizen?