Strona głównaGryAktualnościTeamfight Tactics patch 9.15 - mnóstwo zmian w rozgrywce Potyczek Taktycznych

Teamfight Tactics patch 9.15 – mnóstwo zmian w rozgrywce Potyczek Taktycznych

Kolejny tydzień i kolejne zmiany w Teamfight Tactics. Póki co Riot Games dotrzymuje słowa danego graczom i cały czas pracuje nad odpowiednim balansem Potyczek Taktycznych. Najnowszy patch wprowadza mnóstwo zmian.

Patch 9.15 do Teamfight Tactics to przede wszystkim liczne poprawki i dalsza walka z odpowiednim balansem rozgrywki. Dlatego gra doczekała się długiej listy zmian. Oprócz postaci, synergii i przedmiotów, odświeżony został również mechanizm serii zwycięstw i porażek. Zmian doczekały się także niektóre progi synergii oraz obrażenia zadawane graczom.

Teamfight Tactics patch 9.15 lista zmian:

Seria zwycięstw i porażek

  • Progi premii za serie zwycięstw/porażek: 2/5/8 ⇒ 2/4/7

Progi ulepszeń klas

  • Rewolwerowiec: 6 ⇒ rewolwerowcy mają szansę na zaatakowanie dodatkowe 3 razy.
  • Osiłek: 6 ⇒ wszystkie osiłki zyskują 1200 pkt. dodatkowego zdrowia
  • Zmiennokształtny: 6 ⇒ zmiennokształtni zyskują 120% dodatkowego zdrowia w momencie zmiany postaci
  • Mistrz miecza: 9 ⇒ mistrzowie miecza mają szansę na wyprowadzenie 4 dodatkowych ataków. (Tak, da się mieć tylu mistrzów miecza naraz. Powodzenia).

Obrażenia zadawane graczom

  • Obrażenia zadawane przez pająki/golema mistrzów żywiołów: 2 pkt. ⇒ 1 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez jednogwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 3 pkt. ⇒ 2 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez jednogwiazdkowego bohatera 5. kategorii: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 3. kategorii: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 5 pkt. ⇒ 4 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 5. kategorii: 6 pkt. ⇒ 5 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez trzygwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 7 pkt. ⇒ 6 pkt.

Karuzela

  • Liczba dostępnych jednostek: 10 ⇒ 9

Assassins (Zabójca)

  • Zabójcy skaczą wcześniej i szybciej.
  • Bohaterowie niebędący zabójcami poruszają się wolniej na początku walki.
  • Zabójców można obrać za cel wcześniej.
  • Obrażenia od ataku Evelynn: 60 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Evelynn: 200/250/350 pkt. ⇒ 200/300/400 pkt.
  • Liczba celów umiejętności Katariny: 3/5/7 ⇒ 4/6/8
  • Obrażenia od ataku Rengara: 65 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Prędkość ataku Rengara: 0,55 jedn. ⇒ 0,60 jedn.
  • Dodatkowa prędkość ataku Rengara po użyciu umiejętności: 0,3/0,5/0,7 jedn. ⇒ 0,4/0,7/1,0 jedn.

Demon

  • Demony: 25%/50%/85% szansy na wypalenie many ⇒ 20%/35%/60% szansy na wypalenie many
  • Obrażenia umiejętności Varusa: 400/600/800 pkt. ⇒ 300/550/800 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Aatroxa: 400/700/1000 pkt. ⇒ 250/600/950 pkt.
  • Zdrowie Aatroxa: 750 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Morgany: 300/375/450 pkt. ⇒ 200/325/450 pkt.

Smok (Dragon)

  • Smoki: niewrażliwość na obrażenia magiczne równa 100% ⇒ niewrażliwość na obrażenia magiczne równa 83%
  • Pancerz Shyvany: 20 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Zdrowie Aureliona Sola: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Aureliona Sola: 250/450/650 pkt. ⇒ 250/500/750 pkt.

Elementalist (Mistrz żywiołów)

  • Obrażenia umiejętności Lissandry: 150/200/250 pkt. ⇒ 150/275/400 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Branda: 175/325/475 pkt. ⇒ 200/375/550 pkt.

Guardian (Strażnik)

  • Strażnicy: (2) 40 pkt. pancerza za każdy ładunek ⇒ (2) 50 pkt. pancerza za każdy ładunek. Strażnicy nie wzmacniają samych siebie.
  • Pancerz Brauma: 25 pkt. ⇒ 75 pkt.
  • Pancerz Leony: 55 pkt. ⇒ 100 pkt.

Knight (Rycerz)

  • Rycerze blokują 20/40/80 pkt. obrażeń od ataków podstawowych ⇒ wasza drużyna ignoruje 15/30/55 pkt. obrażeń ze wszystkich źródeł
  • Pancerz Dariusa: 25 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Pancerz Garena: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Pancerz Mordekaisera: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Pancerz Sejuani: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Czas działania ogłuszenia umiejętności Sejuani: 2/3,5/5 sek. ⇒ 2/4/6 sek.
  • Zdrowie Kayle: 800 pkt. ⇒ 750 pkt.
  • Pancerz Kayle: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.

Ninja

  • Premia wynikająca z cechy „ninja”: (1) +40% obrażeń od ataku / (4) +80% obrażeń od ataku ⇒ (1) +40 pkt. obrażeń od ataku i mocy umiejętności / (4) +60 pkt. obrażeń od ataku i mocy umiejętności
  • Prędkość ataku Shena: 0,6 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
  • Prędkość ataku Zeda: 0,6 jedn. ⇒ 0,65 jedn.
  • Obrażenia od ataku Zeda: 60 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Kennena: 400/650/900 pkt. ⇒ 225/450/675 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Akali: 200/375/550 pkt. ⇒ 150/275/400 pkt.

Noble (Szlachcic)

  • Szlachcice: 100 pkt. pancerza/+35 pkt. zdrowia przy trafieniu ⇒ 60 pkt. pancerza i odporności na magię/+35 pkt. zdrowia przy trafieniu
  • Obrażenia od ataku Vayne: 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Prędkość ataku Vayne: 0,65 jedn. ⇒ 0,75 jedn.
  • Obrażenia od ataku Garena: 55 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Prędkość ataku Garena: 0,55 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
  • Obrażenia umiejętności Garena: 450/585/720 pkt. ⇒ 360/585/810 pkt.
  • Garen: Naprawiono błąd powodujący, że nie mógł się ruszać podczas wirowania. Beyblade wraca do akcji!

Pirat

  • Piraci: średnia liczba sztuk złota na skrzynię: 1,6 ⇒ 1,75
  • Prędkość ataku Gravesa: 0,5 jedn. ⇒ 0,55 jedn.
  • Twisted Fate: zwiększono prędkość rzucania umiejętności
  • Obrażenia umiejętności Twisted Fate’a: 100/150/200 pkt. ⇒ 150/250/350 pkt.

Void (Mieszkaniec Pustki)

  • Premia wynikająca z cechy „mieszkaniec Pustki”: wszystkie wasze jednostki ignorują 50% pancerza ⇒ mieszkańcy Pustki zadają teraz obrażenia nieuchronne.
  • Obrażenia od ataku Kassadina: 45 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Prędkość ataku Kassadina: 0,65 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
  • Obrażenia umiejętności Kha’Zixa zadawane nieodizolowanym celom: 150/250/350 pkt. ⇒ 150/300/450 pkt.
  • Obrażenia od ataku Kha’Zixa: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Obrażenia od ataku Rek’Sai: 40 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Obrażenia od ataku Rek’Sai: 150/250/350 pkt. ⇒ 200/350/500 pkt.
  • Leczenie Rek’Sai z umiejętności: 300/400/500 pkt. ⇒ 150/300/450 pkt.
  • Prędkość ataku Cho’Gatha: 0,55 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
  • Obrażenia umiejętności Cho’Gatha: 200/400/600 pkt. ⇒ 250/500/750 pkt.
  • Czas działania podrzucenia umiejętności Cho’Gatha: 1,5/2/2,5 sek. ⇒ 1,5/1,75/2 sek.

Yordle

  • Yordlowie: (3) 25% szansy na unik / (6) 60% szansy na unik ⇒ (3) 30% szansy na unik / (6) 55% szansy na unik. Yordlowie unikają również efektów przy trafieniu.
  • Pancerz Lulu: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Zdrowie Veigara: 450 pkt. ⇒ 500 pkt.
  • Obrażenia od ataku Gnara: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.

Inni bohaterowie

  • Mana Blitzcranka: 150 pkt. ⇒ 125 pkt.
  • Obrażenia od ataku Ashe: 60 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Obrażenia od ataku Kindred: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Czas rzucenia umiejętności Morgany: 0,35 sek. ⇒ 0,5 sek. — taki jak u wszystkich innych bohaterów
  • Obrażenia od ataku Yasuo: 65 pkt. ⇒ 75 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Karthusa: 350/600/850 pkt. ⇒ 400/700/1000 pkt.
  • Liczba celów umiejętności Karthusa: 4/7/10 ⇒ 5/9/13

Przedmioty

  • Naszyjnik zapewnia tarczę o wytrzymałości 200 pkt. ⇒ Naszyjnik zapewnia tarczę o wytrzymałości 250 pkt., która działa przez 4 sek.
  • Obrażenia Jonowej Iskry: 200 pkt. ⇒ 150 pkt.
  • Czas działania uciszenia Uciszacza: 5 sek. ⇒ 3 sek.
  • Obrażenia Kosy Statikka: 100 pkt. ⇒ 90 pkt.

Zmiany efektów wizualnych i poprawa czytelności

  • Akali: poprawiono efekty wizualne umiejętności bohaterki, żeby lepiej odpowiadały jej prawdziwemu obszarowi trafienia.
  • Gangplank: poprawiono stawianie beczek; teraz utrzymują się one, jeśli GP zginie po zapaleniu lontu.
  • Kayle: dodano efekty wizualne użycia umiejętności i poprawiono efekty wizualne ataku podstawowego.
  • Kennen: zmieniono animację odtwarzaną podczas rzucania umiejętności.
  • Morgana: zwiększono czas rzucenia umiejętności, żeby odpowiadał czasowi rzucenia umiejętności innych bohaterów.
  • Sejuani: zmieniono animację odtwarzaną podczas rzucania umiejętności.
  • Volibear: zmieniono animację odtwarzaną podczas trafienia krytycznego.

Naprawione błędy

  • Rek’Sai będzie teraz leczona przez Odkupienie, gdy jest Zanurzona.
  • Przedmiot Darkin nie będzie już dawał many demonom, jeśli wyposaży się w niego bohatera w fazie bitwy.
  • Vayne nie może już nakładać efektu Srebrnych Bełtów na jednostki znajdujące się w Schronieniu Ducha Shena.
  • Mroźne Serce nie będzie już psuło się na czas jednej rundy, kiedy sprzeda się jednostkę, która je posiada.
  • Smoczy Szpon nie będzie już zmniejszał obrażeń od umiejętności bohaterów, które zadają obrażenia nieuchronne.
  • Przycisk „Zagraj ponownie” zaprowadzi was z powrotem do tej samej kolejki, w której przed chwilą rozegraliście grę (uważamy, że to czarny koń w wyścigu o tytuł najlepszej zmiany tego patcha).
  • Czat głosowy i grupa pozostaną bez zmian na przestrzeni wielu gier.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię