Balansowania Warlords of New York ciąg dalszy.
Parę dni temu wspominaliśmy, że Massive zaczyna naprawiać swój nowy dodatek pierwszą, większą aktualizacją. Teraz przyszedł czas na kolejne State of the Game i zapowiedź planów deweloperów.
Zobacz: Ubisoft rozpoczyna naprawianie błędów w The Division 2
Standardowo podsumowanie całego, cotygodniowego livestreama możecie znaleźć na oficjalnym subreddicie gry. Chociaż lista jest wyjątkowo długa, można łatwo podzielić ją na dwie, najważniejsze części. Pierwsza z nich to oczywiście błędy. Massive zdaje się świadome większości poważnych bugów, jak problemy z postępem sezonu czy punktami specjalizacji, i rozpoczyna również tych regularnie wspominanych przez społeczność.
Powrócił również oczywiście temat poziomu trudności. Massive wciąż zarzeka się, że jest zadowolona z wyzwania, jakie postawili swoim graczom, ale wciąż chcą pozbyć się uczucia irytującej przeżywalności niektórych przeciwników. Ponadto obrażenia zadawane przez NPC zostają zmniejszone o 20%.
Ciężko uwierzyć, żeby zwykły nerf do obrażeń był rozwiązaniem problemów z AI w Warlords of New York, ale na pewno jest to dobry start.