Wygląda na to, że tworzenie własnych modyfikacji do popularnych gier może być nie tylko sposobem na sławę w środowisku moderskim oraz graczy. Może też być początkiem ciekawej ścieżki kariery. Przekonał się o tym autor moda Wiedźmin Prolog Remastered.
Wiedźmin Prolog Remastered to przeróbka Prologu z Wiedźmina 1, przeportowanego na silnik, który znamy z Wiedźmina 3. Wszystko w tej modyfikacji autor musiał zrobić niemal od podstaw, bo CD Projekt RED nie dostarczył środowisku moderów żadnych narzędzi ułatwiających pracę.
Zobacz: CD Projekt z rewelacyjnym wynikiem finansowym w 2018. Głównie za sprawą Wiedźmina
W wywiadzie dla portalu Gamestar autor poziomów CDP RED, Philipp Weber, zdradził, że autor wspomnianego “portu” pracuje aktualnie dla “cedepów”. Nie jest to zresztą jedyny młody talent, zauważony przez studio. Pracuje w nim także autor innego moda, tym razem do Wiedźmina 2, który zmieniał system walki.
Zobacz: Twórca modyfikacji do Wiedźmina odpowiada na zamieszanie wokół serialu Netflixa
Poniżej możecie zobaczyć jak wspomniany remaster Prologu wypadł w porównaniu z oryginałem:


![Logitech Astro A20 X [recenzja] – bezprzewodowe słuchawki do tańca i grania](https://gamingsociety.pl/wp-content/uploads/2025/12/2025.11.30-Recenzja-Logitech-A20X-1-324x160.jpeg)