Strona głównaGryAktualnościWorld War 3 – ogromna aktualizacja polskiej gry

World War 3 – ogromna aktualizacja polskiej gry

Polska gra World War 3 od premiery borykała się z wieloma problemami. Jednak polskie studio Farm 51 szybko usuwało kolejne usterki. Teraz doczekaliśmy się pierwszej dużej aktualizacji, oznaczone jako 0.2 (warto pamiętać, że gra jest dostępna w ramach Early Access).

Zmian jest sporo. Najważniejsze to między innymi dodanie Drużynowego Deatmatchu (10 na 10) czy też nowa mapa Warsa Shopping Mall (tylko dla Team Deathmatch). Pełna lista zmian prezentuje się następująco:

[ZNANE PROBLEMY]

  • Problem z latającymi pojazdami jest znany, wiemy co go powoduje i pracujemy nad latka która to naprawi,

[NOWY KONTENT]

  • Nowy tryb: Team Deathmatch,
  • Nowa mapa: Warsaw Shopping Mall (tylko TDM),
  • Nowa broń: MSBS Bullpup,
  • Nowy pojazd: IFV Boxer,
  • Nowy uniform: Russian Partisan,
  • Nowy pancerz do pojazdów: siatka przeciw pociskom RPG dla IFV Boxer oraz IFV Bumerang,
  • Nowy system odrodzenia ( na razie tylko na TDM),

[NOWOŚCI]

  • Podczas rozgrywki możesz wybierać rodzaj granatów (w ten sam sposób jak gadżety),
  • Backend: System Progresji ( pierwsze podejście ),
  • Celowniki termiczne ( pierwsze podejście),
  • Backend: Odblokowanie ekwipunku,
  • Backend: Autoryzacja serwerów,
  • Pierwsze testy nowego systemu dnia i nocy na mapie TDM,

[ROZGRYWKA]

  • Dodane celowniki termiczne: Średnie powiększenie dla Thor SM, MM , duże powiększenie dla Odin LM,
  • Dodana nowa bron: (AR) MSBS-B – używa naboi .300 Blackout która zadaje większe obrażenia niż karabiny zachodniej strony ale za to ma większy opad pocisków, zadając również mniejsze obrażenia na dystans i ma większy rozrzut przy strzelaniu,
  • Verp- zwiększony odrzut,
  • Tor przeszedł zmiany jak obniżenie obrażeń, po zmianie zadaje troszkę więcej obrażeń niż G29. Z racji ze to kaliber .50 to zadaje większe obrażenia przy penetracji pancerza kiedy strzelamy bezpośrednio w płytę na kamizelce,
  • Snajperki – Zmniejszona została prędkość pocisków (okazało się ze zachowywały się jak bronie w których pocisk nie opada względem dystansu, czyli tam gdzie celujesz tam leci pocisk), teraz powinno być tak jak w AR,
  • RPG- Zmniejszony zasięg otrzymywania obrażeń na podstawowych pociskach, zmniejszone obrażenia tak samo opadanie obrażeń na pociskach Frag (powinno to służyć do zadawanie obrażeń raniąc postać, a nie zabijając na dużych obszarach),
  • Pocisk Frag RPG przeszedł kosmetyczne zmiany , jest jaśniejszy, bardziej szaro/brązowy,
  • Nowe rozbłyski broni przy strzale. Powinny byc bardziej wydajne i wyglądac lepiej, prosimy o feedback w sprawie ich widoczności, będziemy je poprawiac,
  • Nowe efekty wizualne w zależności od spadającej artylerii: Artyleria, Naloty, Bombardowanie, teraz łatwiej rozpoznać co jest używane,
  • Naprawione zostało obrażenia rozpryskowe dla kalibru >25mm, teraz obrażenia maleją w zależności od dystansu miedzy eksplozja, a graczem,
  • Juz nie możesz w tym samym czasie przeładowywać bron i przeskakiwać przez obiekty,
  • Poprawione zostały lokalizacje odrodzenia na wszystkich mapach.
  • Dodano zoptymalizowane swiatło do wszystkich rozbłysków broni,
  • i wiele więcej,

[NAPRAWA BŁĘDÓW]

  • Naprawione zostały nazwy przedmiotów i opisy na wyskakujących okienkach,
  • Zaznaczanie już powinno być naprawione.
  • Radar dla UGV działa jak powinno.
  • Mini UGV nie powinno już otrzymywać decali z otoczenia,
  • Lance RC – działko od granatów dymnych działa już poprawnie.
  • T90 – poprawnie zamocowany właz wieżyczki
  • Poprawne efekty zniszczenia dla optyki Falcon,
  • Zmniejszono ilość attachmentów na niektórych pancerzach pojazdów (Anders, Marder, and T72). Powinno to nieznacznie poprawić wydajność,
  • Naprawiona została pozycja lewej reki na niektórych uchwytach,
  • Naprawione zostały materiały na niektórych emblematach,
  • Naprawiony został wykres amunicji przy modyfikacji broni,
  • Kaliber broni powinien pokazywać się poprawnie,
  • Glauberyt SMG – Naprawiona została animacja,
  • Punktacja za karanie graczy została naprawiona,
  • Juz nie ma informacji ze możesz naprawić zniszczony pojazd jak masz zestaw naprawy,
  • Naprawione zostało zadawanie dużych obrażeń dla działek przez bron przeciwko pojazdom,
  • Naprawiony został błąd gdzie przedmioty były odblokowane,
  • Naprawiony został błąd który resetowało zapisane przez nas ekwipunek,
  • Naprawiony został błąd gdzie nie mogliśmy założyć odblokowanego przedmiotu,
  • Różne poprawki na czacie,
  • Naprawiony błąd który uniemożliwiał wyłączenie CPU Performance Boost,
  • Poprawiono punktację za asysty oznaczonych przeciwników,
  • i wiele więcej,

[OPTYMALIZACJA]

  • Poprawione zostały efekty cząsteczek przy strzale który powodował spadek FPS,
  • Nowe cząstki uderzeniowe,
  • Zmniejszono ilość attachmentów na pancerzach niektórych pojazdów,
  • Poprawki do streamowania poziomów,
  • Poprawiona optymalizacja kolizji modeli,
  • Ciągła optymalizacja,

[POPRAWKI]

  • Zmieniona nazwa „Performance Boost” na „CPU Performance Boost” , żeby lepiej odzwierciedlać do czego to służy,
  • Poprawiona eksplozja RPG,
  • Dodatek tłumiki płomienia już funkcjonuje,
  • Okienko czatu dodany do ekranu podsumowania po zagranym meczu,
  • Zmniejszony został Zasięg wybuchu dla kalibru >25mm razem z poprawiony zasięgiem obrażeń,
  • Obrażenia mina przeciw czołgowej zostały zmniejszone do 600 obrażeń, i potrzebujesz 2 min żeby zniszczyć pojazd,
  • Zwiększona wytrzymałość UGV na pociski RPG: 1 Tandem albo 2 podstawowe wystarczają do zniszczenia UGV,
  • Zredukowana ilość granatów dymnych z 5 do 2,
  • Zredukowana szansa na rykoszet dla pocisków 25mm,
  • Ekran podsumowania TDM pokazuje informacje,
  • Poprawiona została cena jak i masa pancerza,
  • W grze skrót został zmieniony z P:(ping) na L:(latency) , spowodowane zostało to tym ze pokazujemy ile jest opóźnienie na serwerze, a nie ile masz pingu,
  • Poprawki przy postprocesingu wizji termowizyjnej,
  • Zaktualizowano miniatury w menu,
  • Różne ulepszenia animacji (bezczynności, przeładowywanie),
  • Poprawki przy wyszukiwaniu gier,
  • I wiele innych drobnych poprawek oraz ulepszeń.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię