Strona głównaGryAktualnościAssassin's Creed: Valhalla - fani twierdzą, że Ubisoft skupia się wyłącznie na...

Assassin’s Creed: Valhalla – fani twierdzą, że Ubisoft skupia się wyłącznie na mikrotransakcjach

Społeczność Assassin’s Creed: Valhalla nie jest zadowolona najwyraźniej z podejścia Ubisoftu do rozwoju ich gry.

Od premiery Assassin’s Creed: Valhalla minęły już dwa miesiące. Niektórzy zdążyli już przejść grę i o niej zapomnieć, ale inni wciąż grają i korzystają z dodawanego stopniowo contentu. W czerpaniu przyjemności z gry skutecznie przeszkadzają jednak bugi.

Zobacz: Znamy datę premiery Apex Legends na Nintendo Switch

There are now 9 armor sets in the microtransaction store – just as many as in the entire base game. Are we just gonna let this slide? from assassinscreed

Większość błędów to oczywiście drobnostki, które mogą przełamać imersję na kilka chwil, ale nie wpłyną znacząco na rozgrywke. Jest jednak kilka bugów uniemożliwiających graczom kontynuowanie zadań. Społeczność zarzuciła wreszcie Ubisoftowi, że naprawianie gry nie idzie im równie szybko, jak dodawanie mikrotransakcji.

Jeden z użytkowników zauważył, że w sklepie można teraz kupić tyle samo pancerzy, ile znajduje się w całej, pełnej grze. Za połowę przedmiotów trzeba dostępnych w Valhalli trzeba więc teoretycznie zapłacić. Chociaż można oczywiście bez nich ukończyć grę, jest to potencjalnie content, jaki mógłby trafić do endgame’u.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Tomasz Alicki
Tomasz Alicki
Szef działu gier. Miłośnik esportu, weteran Call of Duty i zapalony gracz Action RPG. W wolnych chwilach Netflix, dobra książka i World of Warcraft.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię