Strona głównaWiadomościConqueror’s Blade czyli MMO War Game w wersji beta już jutro

Conqueror’s Blade czyli MMO War Game w wersji beta już jutro

Już jutro zostanie udostępniona wersja beta Conqueror’s Blade, czyli nowego średniowiecznego MMO.

To jutro, a dzisiaj zamieszczamy trochę informacji przekazanych przez CEO Booming Games XI Wang na temat gry.

Na sam początek zacznijmy od trailera:

[you tube= CaS_-Q8fOjs]

Obecny CEO Booming Games XI Wang w swoim dorobku ma pracę nad takimi grami jak Halo czy Destiny. I jak sam wspomina obie te gry są świetne i podczas pracy nad nimi zdobył wiele doświadczenia. Przede wszystkim wiedzy na temat roli społeczności graczy, jaka zgromadzona jest wokół gry. Stworzenie równie dobrej społeczności jest jednym z celów do osiągnięcia przy pracach nad Conqueror’s Blade.

Ponadto XI Wang udzielił odpowiedzi na kilka pytań.

Ilu programistów zatrudnionych jest obecnie w Booming Games?

W chwili obecnej zatrudniamy 100 programistów, jednak planujemy powiększanie zespołu.

Czy zdecydowaliście już na model biznesowy i czy planujecie udostępnienie gry na Steam?

Jeszcze nie podjęliśmy ostatecznej decyzji na temat modelu biznesowego, prawdopodobnie będą to zakupy w grze. W planach mamy również udostępnienie gry na Steam jednak nie została podjęta decyzja co do daty.

Czy można powiedzieć, że gra została zainspirowana takimi grami jak Kingdom Under Fire z połączaniem akcji i RTS? Czy masz inne uwagi, o których warto wspomnieć?

W rzeczywistości czerpaliśmy inspirację z wielu gier m.in. Age of Empires, Total War, Dynasty Warriors, Mount and Blade. Jednak to co próbujemy zrobić z Conqueror’s Blade, to stworzenie nowej gry MMO. Chcemy by gracze podbijali wielki świat.

Jak duży jest świat gry? Czy będzie można poruszać się po mapie bez ekranów ładowania?

Świat jest naprawdę duży zajmuje ponad 5000 km2. Przechodzenie między obszarami jest płynne przez większość czasu. Ekran ładowania pojawia się tylko w momencie przechodzenia przez przełęcz.

Czy uważasz że Conqueror’s Blade faktycznie jest grą MMO?

Tak to zdecydowania gra MMO, ale zamiast RPG, będzie to gra MMO War Game – czyli zupełnie nowy gatunek.

W jaki sposób cykl dnia i nocy oraz system pogodowy wpłyną na rozgrywkę?

W przypadku, kiedy pada deszcz może zdarzyć się, że muszkiety nie będą odpalały. Z kolei podczas mgły lub burzy piaskowej zostanie zmniejszony zasięg widzenia jednostek. Krótko mówiąc chcemy zbudować wciągający świat wojenny.

Jakie elementy RPG znajdą się w grze o ile takie będą?

Nie jest to gra RPG. Im więcej czasu gracze spędzą w grze, tym mocniejszą broń będą zdobywali. Dostępny dla wojsk sprzęt wzorowany jest na prawdziwej historycznej broni. Każda ma swoje zalety oraz wady.

Czy będą jakieś areny PvP lub raidy PvE?

Przygotowaliśmy kilka PvE, ale w tym momencie chcemy skupić się na potyczkach PvP. Spodziewamy się dołączyć więcej PvE w przyszłości.

Ile cywilizacji będzie dostępnych na start? Czy planujesz dodać kolejne po premierze, a jeżeli tak to czy w postaci płatnych czy darmowych DLC?

W teście wersji beta pojawią się 3 cywilizacje, a więcej na pewno pojawi się potem. Obecnie nie zdecydowaliśmy czy dodatki będą płatne.

Czy możesz wyjaśnić szczegółowo, w jaki sposób walka Klan vs Klan o terytoria będzie działała w grze?

To skomplikowany projekt. Nie definiujemy żadnych granic pomiędzy krajami, więc gracze muszą stawić czoła wyzwaniom w świecie gry i walczyć o przetrwanie. Będzie wiele strategicznych przestrzeni, które naszym zdaniem są najciekawszą częścią gry.

Jakie są zalecane wymagania sprzętowe do gry?

  • Procesor: 4 rdzenie lub więcej;
  • Pamięć: 6 GB;
  • GPU: GeForce GTX 750 lub lepszy;
  • Dysk: Min to HDD 7200 rpm;
  • System: Windows 10, 8, 7 64-bit.
  • Rozdzielczość: 1920×1080

Czy możesz powiedzieć coś na temat niestandardowych funkcji silnika CHAOS? Czy będzie obsługiwać DX 12 lub Vulcan?

Silnik CHAOS przoduje w wykonaniu dynamicznych efektów np. reakcjach na uderzenie, wybuchy, zniszczenie oraz innych animacjach. Bardzo dobrze radzi sobie również z renderowaniem dużej liczby postaci i ogromnych scen, co jest kluczowe dla tego typu gry. Silnik obecnie obsługuje DX 11.

Wiemy, że wprowadziłeś do gry pewne funkcje Nvidia GameWorks, czy możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?

Tak, wprowadziliśmy takie funkcje jak Ansel i HBAO +.

Czy wersja PC będzie obsługiwała kontrolery?

Tak, planujemy włączyć obsługę kontrolerów, zostanie ona zoptymalizowana w kolejnych etapach wersji beta.

Kiedy planowany jest start pełnej wersji gry? Jak długo potrwają testy?

Testy wersji beta potrwają około tygodnia. Jest to pierwszy test na skalę globalną pozwalający sprawdzić stabilność serwera, dlatego będzie trwał tak krótko. Później planujemy kolejne testy. Ostateczną wersję gry chcemy udostępnić jeszcze w tym roku.

Zapowiada się dość ciekawie. Pozostaje zatem czekać.

Źródło: wccftech

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię