Doczekaliśmy się premiery God of War na PC. To chyba największa konsolowa seria, która dotarła na komputery. Cory Barlog w wywiadzie zdradza, że stało się to głównie dzięki deweloperom.
Barlog został zapytany czy o to czy decyzja Sony o przeportowaniu gry na PC była czymś mocno wspieranym przez deweloperów z Santa Monica. Reżyser zdradził, że to właściwie dzięki nim w ogóle do takiej sytuacji doszło – to oni przekonali Sony, że wypuszczenie gry na komputery będzie dobrym pomysłem. Pomysły i sugestie były wysyłane do Sony tak długo, że w końcu ktoś tam stwierdził “dobra, mamy dość, robimy to”.
Jednocześnie Cory Barlog stwierdził, że nie ma pojęcia, czy wypuszczenie w końcu GoWa na PC sprawi, że nadchodząca kolejna część – Ragnarok – trafi na komputery w nieco bardziej sensownym okienku czasowym. Aktualnie po prostu Sony przygląda się kolejnym grom i ocenia czy dla tego konkretnego tytułu jest to dobra decyzja czy nie. Potem bada reakcje graczy – czy port im się podoba, jak wyszedł, czy zrobiono coś co trzeba poprawić. Oczywiście w każdym przypadku, finalnie jest to tylko i wyłącznie decyzja Sony.
Zobacz: Sony kupiło studio wspierające God of War, Valoranta i Halo Infinite
God of War to jak do tej pory trzecia gra z PlayStation, która trafiła na PC, po Horizon: Zero Dawn i Days Gone. W kolejce czeka jeszcze Uncharted: Legacy of Thieves.