Strona głównaGryAktualnościPorzucenie Steama znacząco zwiększyło sprzedaż The Division 2 na Uplayu

Porzucenie Steama znacząco zwiększyło sprzedaż The Division 2 na Uplayu

Przyszedł czas na finansowe podsumowanie kwartału przez Ubisoft.

Chociaż nie poznaliśmy wiele konkretów, a najciekawsze tematy nie zostały okraszone żadnymi szczegółami, Frederick Duguet przedstawił kilka interesujących faktów. Przede wszystkim fakt, że na PS4 i Xbox One The Division 2 nie sprzedało się zgodnie z oczekiwaniami, podczas gdy liczby na PC utrzymały się blisko pierwszej części. Podobno ma wynikać to ze środowiska o silnym charakterze competitive, jakie stworzyła gra Ubisoftu.

Zobacz: Mimo wcześniejszych obietnic Massive, w nowym Raidzie The Division 2 zabraknie matchmakingu

Bardzo ciekawą informacją są również statystyki wynikające z ekskluzywności Epic Games Store. Sprzedaż The Division 2 na Uplayu wzrosła aż dziesięciokrotnie względem oryginału. Jak przewidział sam Ubisoft, kontrowersyjna decyzja przyniosła większy ruch ich platformie, co bez wątpienia jawi się jako duży sukces.

Duguet wspomniał również o osiągnięciach The Division 2. Rekordowo wysokie zaangażowanie graczy ma wpłynąć na rozwój społeczności przez nadchodzące miesiące. Najlepiej w historii serii sprzedały się również season passy. Chociaż większość zawartości w grze ma pojawiać się w darmowych aktualizacjach, gracze najwyraźniej nie mieli oporów przed wydaniem dodatkowych paru groszy.

Wygląda więc na to, że problemy, z jakimi borykała się gra od samej premiery, nie wpłynęły mocno na jej wizerunek, po raz kolejny gwarantując solidną sprzedaż.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SourceVG247
Tomasz Alicki
Tomasz Alicki
Szef działu gier. Miłośnik esportu, weteran Call of Duty i zapalony gracz Action RPG. W wolnych chwilach Netflix, dobra książka i World of Warcraft.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię