Przyszedł czas na finansowe podsumowanie kwartału przez Ubisoft.
Chociaż nie poznaliśmy wiele konkretów, a najciekawsze tematy nie zostały okraszone żadnymi szczegółami, Frederick Duguet przedstawił kilka interesujących faktów. Przede wszystkim fakt, że na PS4 i Xbox One The Division 2 nie sprzedało się zgodnie z oczekiwaniami, podczas gdy liczby na PC utrzymały się blisko pierwszej części. Podobno ma wynikać to ze środowiska o silnym charakterze competitive, jakie stworzyła gra Ubisoftu.
Zobacz: Mimo wcześniejszych obietnic Massive, w nowym Raidzie The Division 2 zabraknie matchmakingu
Bardzo ciekawą informacją są również statystyki wynikające z ekskluzywności Epic Games Store. Sprzedaż The Division 2 na Uplayu wzrosła aż dziesięciokrotnie względem oryginału. Jak przewidział sam Ubisoft, kontrowersyjna decyzja przyniosła większy ruch ich platformie, co bez wątpienia jawi się jako duży sukces.
Duguet wspomniał również o osiągnięciach The Division 2. Rekordowo wysokie zaangażowanie graczy ma wpłynąć na rozwój społeczności przez nadchodzące miesiące. Najlepiej w historii serii sprzedały się również season passy. Chociaż większość zawartości w grze ma pojawiać się w darmowych aktualizacjach, gracze najwyraźniej nie mieli oporów przed wydaniem dodatkowych paru groszy.
Wygląda więc na to, że problemy, z jakimi borykała się gra od samej premiery, nie wpłynęły mocno na jej wizerunek, po raz kolejny gwarantując solidną sprzedaż.