Według twórcy Phantom: Cover Ops, PSVR 2 powinno być łatwe w obsłudze i ułatwiać graczom wchodzenie w interakcje zamiast stawiać na moc obliczeniową. Czy tak rzeczywiście będzie?
PS5 na razie będzie trzymało się obecnego zestawu PSVR. Jednak według przypuszczeń analityków PSVR2 powinien trafić do sprzedaży w okresie świątecznym 2021, czyli w rok po premierze konsoli. Na temat nowej wersji gogli wypowiedział się Lewis Brundish ze studia nDreams.
Tworzenie doświadczenia, z którym gracze mogą łatwo wchodzić w interakcje, jest dla mnie ważniejsze niż sama grafika czy moc obliczeniowa.
Czego według Brundisha możemy spodziewać się po nowej wersji PSVR? Przede wszystkim łatwość obsługi i ułatwienie wejścia w świat VR.
Myślę, że jedną z największych przeszkód w korzystaniu z VR jest konfiguracja – podłączanie kabli z tyłu konsoli, pozycjonowanie kamer itp. Oculus Quest zrobił wielki krok w usuwaniu tych barier i mam nadzieję, że wiele przyszłych technologii VR pójdzie w ich ślady.
Trudno się z tym nie zgodzić. Partnerzy Sony sugerują, że mogą inwestować w takie ulepszenia PSVR, w tym bezprzewodowe gogle i kontrolery. Oby tylko zgodnie z jednym z patentów gogle nie karmiły nas dodatkowymi reklamami. A co Wy sądzicie na ten temat?