Team Liquid to jedna z najbardziej znanych amerykańskich organizacji esportowych. Oprócz, zajmującej czołowe miejsca, dywizji CS:GO w swoich szeregach mają także zawodników StarCraft II (w tym Polaka – Grzegorza “MaNa” Komincza), League of Legends, HearthStone, DOTA 2 i wiele innych. I niedawno podpisali umowę z Marvelem. Tak, tym od komiksów i filmów.
To chyba jeden z pierwszych, jeśli nie pierwszy przypadek, kiedy jeden z największych wydawców komiksów na świecie angażuje się jako strategiczny partner we współpracę z organizacją esportową. Marvel posiada prawa do jednego z najbardziej rozbudowanych universów komiksowych, dzięki czemu w obiegu są nie tylko same komiksy, ale też mnóstwo filmów – jak hitowy “Endgame” oraz “Spider-Man: Far from home”, gadżety i wiele, wiele innych.
Zobacz: Marvel jest mocno zaangażowany w prace nad grą Marvel’s Avengers
Partnerstwo Team Liquid z Marvelem ogłoszono w specjalnie przygotowanym trailerze – w roli narratora możemy usłyszeć znanego komentatora i analityka esportowego, Duncana „Thorina” Shieldsa.
Co ciekawe, współpraca Team Liquid z Marvelem nie ograniczy się tylko do typowych działań w postaci obecności w mediach społecznościowych, itp. Zawodnicy dostaną nowe, unikalne stroje, wzorowane na kolorach strojów superbohaterów z uniwersum Marvela, z logo Avengersów na każdym z nich.
Zobacz: Keanu Reeves może wystąpić w kolejnym filmie Marvela
Trzeba przyznać, że to bardzo oryginalne podejście do tematu. Polskie organizacje i firmy mogłyby się na tym przykładzie sporo nauczyć jak przygotować ciekawą współpracę z “oczkiem” puszczonym w kierunku fanów.
Jak podoba Wam się nawiązana współpraca i jej prezentacja?