Strona głównaGryAktualnościTeamfight Tactics – spore zmiany w grze. Większa szansa na lepsze postacie

Teamfight Tactics – spore zmiany w grze. Większa szansa na lepsze postacie

Riot Games bardzo dba o Teamfight Tactics. Nie ma się czemu dziwić. Gra okazała się ogromnym sukcesem i radzi sobie dużo lepiej niż Auto Chess czy też Dota Underlords. Jednym z przejawów „dbania” są ciągłe aktualizacje. Najnowsza wprowadza sporo zmian do rozgrywki.

Teamfight Tactics okazało się ogromnym sukcesem. Widać to między innymi po tym, jak dużym zainteresowaniem produkcja cieszy się na Twitchu, gdzie cały czas znajduje się w czołówce najchętniej streamowanych i oglądanych. Na szczęście w Riot Games wiedzą, jak dbać o swoje gry. Dowodem tego są ciągłe zmiany.

Zobacz: Teamfight Tactics – wszystko, co musicie wiedzieć przed premierą

Teamfight Tactics – zmiany w postaciach

Przede wszystkim buffa, czyli ulepszenia doczekało się kilka postaci Tier 2, Tier 3 oraz Tier 5. Zmiany dotyczą:

  • Elise – ultimate kosztuje 75 zamiast 100 many
  • Kennen – obrażenia zwiększono z 60 do 70, a szybkość ataku z .6 do .65
  • Poppy – HP zwiększono z 750 do 800, ultimate kosztuje 75 zamiast 100 many
  • Varus – ultimate kosztuje 75 zamiast 100 many
  • Veigar – ultimate kosztuje 85 zamiast 100 many, obrażenia zwiększono z 300-600 na 300-700
  • Voliber – szybkość ataku wzrosła z .5 do .55
  • Miss Fortune – ultimate kosztuje 75 zamiast 100 many
  • Karthus – ultimate kosztuje 85 zamiast 100 many

Co oznacza przede wszystkim mniejszy koszt ultimate’a? Tylko i aż tyle, że dana postać będzie go używać szybciej. Poza tym Demony mają większą szansę za wyssanie z przeciwnika całej many. Wcześniej było to odpowiednio 30, 50 i 70% (w zależności od poziomu postaci), a teraz to aż 40, 60 i 80%. To spora zmiana.

Zobacz: Riot Games zdradził MMR uczestników zamkniętej bety. Oto 500 najlepszych graczy Teamfight Tactics

Teamfight Tactics – zmiany szans na trafienie postaci

Ale to nie jedyne nowości. Riot Games całkowicie zmieniło metę gry. Twórcy uznali, że wcześniej budowanie drużyny z postaci wyższego Tier było zbyt trudne. Dlatego, wraz z kolejnymi poziomami, wzrosła szansa na trafienie postaci Tier 2, 3, 4 i 5. To oznacza, że w późniejszych etapach rozgrywki zmniejszyła się szansa na trafienie postaci Tier 1, które często były podstawą budowanych kompozycji. Procentowe szanse prezentują się teraz następująco:

Teamfight Tactics

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię