Strona głównaKonsoleZa PlayStation VR2 zapłacimy tyle co za konsolę PS5

Za PlayStation VR2 zapłacimy tyle co za konsolę PS5

Sony podało więcej informacji na temat nadchodzącego zestawu PlayStation VR2. Poznaliśmy cenę, specyfikację oraz listę dostępnych gier.

Premiera PS VR2 zapowiedziana jest na 22 lutego 2023 roku. Cena podstawowej wersji zestawu, w skład którego wejdą gogle, kontrolery ruchu VR2 Sense i słuchawki to około 2800 złotych. Czyli, mniej więcej tyle co sama konsola PS5. Jeżeli wybierzecie wersję z grą Horizon: Call of the Mountain to zapłacicie ponad 3000 złotych. Stacja ładowania do kontrolerów to wydatek rzędu 230 złotych. Oczywiście ostateczne ceny zależne będą od kursu dolara w okresie premiery.

Na start, oprócz Horizona będziemy mogli zagrać jeszcze w 11 innych produkcji VR.

Gry na PlayStation VR2:

  • The Dark Pictures: Switchback VR;
  • Crossfire: Sierra Squad;
  • The Light Brigade;
  • Cities VR: Enhanced;
  • Cosmonious High;
  • Hello Neighbor: Search and Rescue;
  • Jurassic World Aftermath Collection;
  • Pistol Whip VR;
  • Zenith: The Last City;
  • After The Fall;

Specyfikacja PS VR2:

  • Ekran: OLED;
  • Rozdzielczość panelu: 2000x2040p na każde oko;
  • Częstotliwość odświeżania: 90, 120 Hz;
  • Możliwość regulacji odstępu soczewek: TAK;
  • Pole widzenia: ok 110 stopni;
  • Czujniki: Wykrywanie ruchu dzięki sześcioosiowemu czujnikowi składającemu się z żyroskopu i akcelerometru (oba urządzenia obsługują po trzy osie). Umieszczono również dodatkowy sensor korzystający z podczerwieni;
  • Kamery: Cztery kamery umieszczone w goglach i dodatkowa na podczerwień do śledzenia ruchu gałek ocznych;
  • Wibracje: TAK;
  • Komunikacja z PS5: USB C;
  • Dźwięk: Słuchawki stereo ze złączem jack, wbudowany mikrofon.

Specyfikacja kontrolera PS VR2:

  • Przyciski: PS po lewej i prawej stronie, opcje, Akcja (kółko, krzyżyk) po prawej stronie, Akcja (trójkąt, kwadrat), Tworzenie, R1 i R2, L1 i L2, prawy i lewy drążek;
  • Wykrywanie/śledzenie: Sześcioosiowy system wykrywania ruchu wykorzystujący żyroskop i akcelerometr. Czujnik pojemnościowy wykrywający dotyk palca. Śledzenie pozycji za pomocą podczerwieni.
  • Doświadczenia: Efekt wyzwalania przy użyciu R2 i L2. Wsparcie dla technologii haptycznej;
  • Połączenie: USB C;
  • Komunikacja z goglami: BT 5.1;
  • Zasilanie: Akumulator litowo-jonowy;

Kupicie na premierę, a może później, czy całkowicie sobie darujecie? Dajcie znać w komentarzach.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię