Testy w rozdzielczości 4K

Strona głównaRecenzjeHardwareZotac Gaming GeForce RTX 2080 AMP – test nowej karty graficznej

Zotac Gaming GeForce RTX 2080 AMP – test nowej karty graficznej

Testy w rozdzielczości 4K

Oczywiście w przypadku modelu GeForce RTX 2080 nie mogło zabraknąć testów w rozdzielczości 4K Ultra HD. Czas odpowiedzieć na pytanie, czy karta będzie w stanie uzyskać aż 60 klatek na sekundę. W tym miejscu należy się też małe wyjaśnienie – urządzenie trafiło do nas na testy, gdy jeszcze nie było dostępne śledzenie promieni (ray tracing) w Battlefield V, więc nie zdążyliśmy tego sprawdzić. Jednak na testach mamy już model RTX 2070 i wkrótce opublikujemy wyniki, jak najsłabszy RTX radzi sobie z nową technologią.

Tymczasem wróćmy do rozdzielczości 4K. Testy przeprowadziliśmy w sumie w 5 grach: Battlefield 1, Wiedźmin 3, Grand Theft Auto V, Counter-Strike: Global Offensive oraz Rise of the Tomb Raider. Za każdym razem, tak samo jak przy testach Full HD, decydowaliśmy się na najwyższe ustawienia z wyłączoną synchronizacją pionową.

Jak widać na wykresach nie w każdej grze RTX 2080 radzi sobie z uzyskaniem pełnych 60 klatek na sekundę. Najgorzej karta poradziła sobie z Rise of the Tomb Raider oraz GTA V, a najlepiej w Battlefieldzie i CS:GO, ale to akurat zrozumiałe, bo gra Valve nie jest szczególnie wymagająca i większy nacisk kładzie na procesor niż GPU. Niewiele zabrakło w Wiedźminie, ale ponad 50 klatek jest w pełni komfortowe do grania. Wniosek jest prosty – 4K w 60 fps-ach jeszcze nie teraz.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

3 KOMENTARZE

  1. Obecnie nie ma jeszcze na rynku karty która poradzi sobie w 4k na ultra i nie schodząc poniżej 60fos we wszystkich grach….
    Bo takie gry co testujecie… typu counter strike to kpina jakas….
    pokażcie na assassin creed….. i nowych… tam spadki do 30 fps…..

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię