Trzeci tydzień maja przyniósł nam sporo emocji. Fani Call of Duty doczekali się dużej aktualizacji, gracze wyczekujący Overwatcha 2 poznali nowe szczegóły dotyczące gry, a Square Enix pochwaliło się sukcesem Outriders.
Zmiany w świecie Call of Duty
Jesteśmy już w połowie sezonu Black Ops Cold War i Warzone. Przyszedł więc czas na większą aktualizację, która tym razem oprócz mapy Standoff, paru nowych broni i nowości do trybu Zombie, przyniosła skiny Rambo i Johna McClane’a. Chociaż obie gwiazdy Hollywoodu wyglądają świetnie, cena może dla wielu graczy okazać się barierą nie do przejścia.
Ponadto, Raven Software kontynuuje walkę z cheaterami w Warzone. Twórcy pochwalili się na początku zeszłego tygodnia, że zbanowano ponad 500 tysięcy oszustów.
Ambitne plany na przyszłość dużych wydawców
Cały czas docierają do nas informacje o raportach finansowych korporacji z branży gier wideo. Dzięki temu poznaliśmy niedawno plany Take-Two, które zaliczyło kolejny, udany rok. Do 2024 roku planują wypuścić aż 62 gry. Wśród nich znajduje się nowe IP Gearboxu. Szczegóły na temat tego projektu powinniśmy poznać do 31 marca 2022 roku.
Nie próżnuje również EA. Elektronicy powołali do życia kolejne studio, które ma pracować nad grami z otwartym światem. Na czele deweloperów stanie Kevin Stephenson, odpowiedzialny m.in. za Śródziemie: Cień Mordoru. Nie znamy jeszcze ich pierwszego projektu lub nawet oficjalnej nazwy studia, ale wiemy już, czego możemy się po nich spodziewać.
Pod koniec tygodnia odbyła się długo wyczekiwana transmisja Blizzarda dotycząca Overwatcha 2. Jak się okazało, nowa gra nie tylko wprowadzi do tego wyjątkowego uniwersum odrobinę PvE, ale również zrewolucjonizuje PvP. Rywalizacja w Overwatchu ma przenieść się na format 5v5, a kilka postaci doczeka się zmian swoich podstawowych mechanik.
Głośne sukcesy i widowiskowe współprace
Mimo premiery Outriders owianej mnóstwem błędów i postów sfrustrowanych graczy na Reddicie, liczby osiągnięte przez produkcję People Can Fly robią wrażenie. W pierwszym miesiącu gra zebrała wokół siebie ponad 3,5 miliona graczy, a Square zaczyna już mówić o rozwoju tego uniwersum.
W minionym tygodniu ruszyły również dwa nowe eventy w popularnych multiplayerach. Z okazji trwających playoffów NBA Fortnite rozpoczął wydarzenie o nazwie „Crossover”. Można wygrać V-Bucksy i wyposażyć się w kilka skinów znanych koszykarzy i koszykarek. Do Rocket League trafiły z kolei bolidy F1. Za nieco ponad 80 złotych można kupić cały zestaw maszyn, w tym Mercedesa Hamiltona czy Ferrari LeClerca.