Kampania marketingowa PlayStation 5 w tym roku zdecydowanie odbiega od ideału. Niestety, nowa reklama konsoli kontynuuje ten trend.
Zaprezentowana dzisiaj reklama PlayStation 5 jest drugą z kolei, jednak znowu nie widzimy na niej samego urządzenia. Autorzy reklamy chcieli w nowym spocie wywołać uczucia, które mają się kojarzyć z graniem na konsoli. Tłumaczył to sam Eric Lempel, szef globalnego marketingu PlayStation.
Oprócz tego Eric zdradził, że nowa reklama została nakręcona jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa, ale mimo to jej stworzenie było dla firmy nie lada wyzwaniem. Jest to właściwie powtórzenie słów Erica, które wypowiedział przy okazji premiery pierwszej reklamy – firma zdecydowała się na spoty reklamowe bo nie może pokazać im nowości związanych z PS5 w tradycyjny sposób.
Jeśli jednak szef marketingu tłumaczy o co chodzi w reklamie to nie sądzicie, że z jej założeniami jest coś nie tak? Trafia do Was taki rodzaj promocji? Podoba Wam się nowa reklamówka next-gena Sony?