Strona głównaMobileAktualnościActivision chce zobaczyć wszystkie swoje marki na smartfonach

Activision chce zobaczyć wszystkie swoje marki na smartfonach

Szykuje się kilka ważnych lat dla Activision. COO firmy planuje przenieść wszystkie popularne serie na urządzenia mobilne.

W siłę rynku mobilnego przestaliśmy już chyba wątpić. Call of Duty: Mobile w rok zarobiło 500 milionów dolarów, a sukces Genshin Impact doskonale pokazuje, jak niewiele niektórym tytułom ze smartfonów brakuje do pełnoprawnych gier. Activision planuje dalej korzystać więc z potencjału tego rynku.

Zobacz: Call of Duty: Mobile osiągnęło 300 milionów pobrań

Dla wielu fanów firmy nie będzie to pewnie większe zaskoczenie. Call of Duty: Mobile odniosło ogromny sukces dzięki swoim regularnym, pełnym contentu aktualizacjom. Diablo Immortals z kolei, pomimo zabawnych dowcipów krążących na jego temat w internecie, zapewne przyciągnie do siebie miliony graczy.

Nic więc dziwnego, że kolejnym krokiem dla Activision ma być przeniesienie swoich pozostałych produktów na smartfony. Przynajmniej tak opisał plany firmy COO Daniel Alegre. Pozostaje tylko pytanie, czy dosłownie wszystkie marki mają trafić na telefony. Dosyć łatwo wyobrazić sobie chociażby Overwatcha albo Tony Hawka na dotykowym ekranie. World of Warcraft czy Starcraft to już jednak dużo trudniejsze, bardziej ryzykowne zadanie.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SourceGame Rant
Tomasz Alicki
Szef działu gier. Miłośnik esportu, weteran Call of Duty i zapalony gracz Action RPG. W wolnych chwilach Netflix, dobra książka i World of Warcraft.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię