Gry

Jedna nasza recenzja gry PC i wiesz, czy warto grać. Sprawdzamy produkcje FPS, RPG, RTS, strategie, bijatyki i wiele innych z podziałem na tryb single i multiplayer. Żadne nowości i premiery PC nie ujdą z życiem bez oceny redakcji Gaming Society.

RoadCraft – recenzja. Symulator budowy dróg, który przywołuje dziecięce marzenia i telewizyjne wspomnienia

0
Jeżeli lubiliście w dzieciństwie bawić się bawić resorakami oraz grzebać w piasku to zdecydowanie powinniście zagrać w RoadCraft. To tytuł, który nie tylko przywołuje...

Gears of War Reloaded – pierwsze wrażenia z bety na PS5

0
Gears of War Reloaded to odświeżona wersja kultowego shootera z 2006 roku, która już na etapie beta testów budzi wśród graczy sporo emocji –...

Doom: The Dark Ages – recenzja. Nowa era piekielnej rozwałki

0
Doom: The Dark Ages to kolejny rozdział w historii kultowej serii stworzonej przez id Software, który nie tylko odświeża formułę, ale wręcz ją reinterpretuje....

JDM: Japanese Drift Master – recenzja. Drift, nostalgia i japońska kultura na pełnym gazie

0
JDM: Japanese Drift Master to świeża propozycja od polskiego studia Gaming Factory, która celuje w serca fanów driftingu, japońskiej motoryzacji i gier w stylu...

Elden Ring Nightreign: Zmatowieni i Fortnite w jednym stali domu.. [recenzja]

0
FromSoftware od lat słynie z dostarczania gier, które budzą respekt i zmuszają gracza do wyciskania siódmych potów. Tym razem ekipa pod wodzą Hidetaki Miyazakiego...

Survive the Fall – postapokalipsa z duszą społeczności i bazą do rozwoju [recenzja]

0
Survive the Fall od Angry Bull Studio to gra, która próbuje tchnąć nowe życie w wyeksploatowany gatunek postapokaliptycznych survivalów. Co z tego wyszło, dowiecie...

Death Stranding 2: On the Beach – recenzja. Kojima jak w pełnej formie

1
Death Stranding 2 to gra, która jest inna od tego co znamy. Jest dziwna, monumentalna, kinowa, emocjonalna. Dla fanów Kojimy i pierwszej części –...

Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 – jak jazda po starym, zrujnowanym parku [recenzja]

1
Po ciepło przyjętym odświeżeniu Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, oczekiwania wobec kolejnej odsłony były nie tylko wysokie – one były przede wszystkim konkretne. Gracze...

Mafia: The Old Country – recenzja wersji na Xbox Series X

1
Mafia wraca tam, gdzie wszystko się zaczęło – na sycylijską prowincję początku XX wieku. The Old Country to prequel, który świadomie stawia na filmową...

EA Sports FC 26 na Xbox Series X – wymęczona formuła i wciąż te...

0
EA Sports FC 26 to kolejna odsłona serii, która zamiast zachwycić nowościami, raczej przypomina dobrze znaną układankę z kilkoma przesuniętymi klockami. EA chwali się...

Call of Duty: Black Ops 7 – pierwsze wrażenia z bety (październik 2025)

0
Beta Call of Duty: Black Ops 7 wzbudziła duże oczekiwania wśród fanów serii. Pierwsze dni testów przynoszą jednak mieszane, choć generalnie pozytywne wrażenia. Nowa...

Ghost of Yotei – recenzja: zimna zemsta na dalekiej północy Japonii

0
Ghost of Yotei, duchowy spadkobierca Ghost of Tsushima, przenosi nas do XVII-wiecznego Ezo (Hokkaido) – dzikich krain północnej Japonii. Tytuł kontynuuje formułę samurajskiego sandboksa,...

Recenzja Battlefield 6: Powrót, na który czekaliśmy?

0
Po latach eksperymentów, rozczarowań i pewnego kryzysu tożsamości, DICE w końcu wróciło do korzeni. I zrobili to w najlepszy możliwy sposób. Battlefield 6, który...

Keeper – niesamowita przygodówka z latarnią morską

0
Zanim usiadłem do Keeper, myślałem, że widziałem już w grach wszystko. Prowadziłem gęś-chuligana, turlałem kulę, która zbierała budynki, byłem nawet tosterem. Ale Double Fine,...

Call of Duty: Black Ops 7 – niby nowe, niby lepsze, niby…

0
Call of Duty: Black Ops 7, to najnowsza odsłona popularnej serii strzelanek. Tytuł kontynuuje wydarzenia, których byliśmy uczestnikami w Black Ops 2 i Black...

Ninja Gaiden 4 – powrót legendy [recenzja]

0
Trzynaście lat przerwy to w grach kilka epok. Gdy ostatni raz widzieliśmy Ryu Hayabusę, nikt nie mówił o “soulslike’ach”, a gry-usługi dopiero raczkowały. Dziś...

Rennsport – czy naprawdę warto wjechać na ten tor?

0
Rennsport miał być wielkim trzęsieniem ziemi w simracingu. Produkt niemiecko-polskiej współpracy, zapowiadany latami, budowany na Unreal Engine 5, z marketingiem w stylu: „nowa era...